Inloggen
Nog niet geregistreerd? Schrijf nu in
ECO-job

Een beter milieu begint bij ECO-job!

Contact

Een baan die bij je past

Vind samen met ons de juiste match

Bekijk alle vacatures

Snel zoeken
Meer details
Match criteria
Mogelijke functies
  • Adviseur/Consultant
  • Projectleider/manager
Gewenst aantal uren
  • 5 dag/week
  • 4 dag/week
Dienstverband
  • Werving & Selectie
Werkvelden ECO-job
  • Milieu
  • Vergunningverlener
  • Afval
  • Geluid
  • GIS
  • Ruimtelijke Ordening
  • Stikstof
Bekijk alle vacatures

Projectmanager Vergunningen Industrie

ECQ03226
Nieuw

Functieomschrijving

Als Projectmanager Vergunningen Industrie ben jij de spil tussen opdrachtgevers, betrokken overheden en technisch specialisten. Je zorgt ervoor dat projecten soepel verlopen binnen de technische, projectmatige en juridische kaders. Je werkt aan uitdagende projecten binnen de industriële sector en zorgt ervoor dat vergunningaanvragen soepel verlopen. Je hebt de verantwoordelijkheid voor het gehele proces, van initiatie tot afronding. Dankzij jouw inhoudelijke expertise en kennis van de laatste wet- en regelgeving, weet je steeds de beste oplossingen te vinden.

Onze klanten zijn onder andere actief in sectoren zoals afvalrecycling, logistiek, scheepsbouw, bouw, basischemie, metaalindustrie en verpakkingsindustrie.

Wat je zoal doet:
● Je adviseert klanten over vergunningen, milieuwetgeving en ruimtelijke ontwikkelingen;
● Je stelt vergunningaanvragen op en zorgt voor de benodigde documentatie;
● Je coördineert en beheert vergunningstrajecten van initiatief tot afronding;
● Je bewaakt de voortgang van projecten en zorgt voor tijdige en accurate oplevering;
● Je draagt bij aan klantbeheer, kennisontwikkeling en innovatie binnen je vakgebied.

Dit krijg je

Salaris: € 5.000 – € 8.000 bruto p/m (o.b.v. 40 uur en afhankelijk van ervaring);
Ontwikkeling: Je werkt aan uitdagende projecten met maatschappelijke impact, en krijgt volop mogelijkheden om projecten uit te voeren die passen bij jouw interesses.
Secundaire voorwaarden: 26 tot 30 vakantiedagen, flexibele werktijden, pensioenregeling, laptop & telefoon, bonusregeling;
Mobiliteit: Leaseauto, OV-vergoeding of kilometervergoeding;
Bedrijfscultuur: Werken in een omgeving waar groei, een fijne werksfeer en collegialiteit voorop staan met daarnaast ruimte voor gezelligheid en teamactiviteiten.

Wat breng jij mee

● Je hebt een afgeronde HBO- of WO-opleiding;
● Relevante werkervaring, waarin je jouw expertise hebt bewezen;
● Ervaring en affiniteit met het beheren van planningen, financiën en het coördineren van projecten;
● Bekend met de werkwijze en dynamiek van een adviesbureau en het managen van meerdere projecten tegelijk;
● Actuele kennis van vergunningen en de Omgevingswet;
● Je bent een echte teamspeler die complexe vraagstukken met vertrouwen aanpakt.

Waar ga je werken

Waarom werken bij Adromi zo leuk is!

Bij Adromi werk je in een hecht team van bevlogen adviseurs die staan voor kwaliteit én samenwerking. Je krijgt veel vrijheid om je werk op jouw manier in te richten en de ruimte om te groeien in de richting die bij jou past – of dat nu specialistisch of projectmatig is. De lijnen zijn kort, ideeën worden écht gehoord en initiatief wordt gewaardeerd. Daarnaast werk je aan maatschappelijke thema’s die ertoe doen, met impact op de leefomgeving van morgen.

Locatie

Regio Rotterdam

Contactpersoon

Joke Straathof